Leta i den här bloggen

lördag 8 oktober 2011

Jujutsuläger i Borlänge

1-2 Oktober år 2011 var jag med klubben i Borlänge på läger, och det var jätteroligt! Mina träningskamrater är de snällaste i Sverige, nästan som en andra familj! Jag förstår inte hur människor kan vara så snälla som dem...

På lördagen tränade vi 4 pass och ett strechingpass, det var skönt. Till lunch gick vi till en Tai-resturang och åt. Det var jättegott! Jag var enda i mon-systemet men tränar med de vuxna då ingen i barngruppen är någon utmaning för mig, alla är yngre.

Det är verkligen roligt att träna med de vuxna, jag blir så glad utav att vara med dem. Vi bråkar aldrig, vi skrattar och skämtar5 och bryr oss om varandra. Det kan väl inte vara bättre?!

Älskar er, mina träningskamrater, även ni i barngruppen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar